sömnlös med krossade drömmar

mn

idag var det sol. jag har vart ute och legat på studsmattan som jag och tobias satte upp igår (efter lite hjälp av mamma och flamman) Fast jag var för svag för att göra någonting. Men som sällskap dög jag. Efter att ha legat ute hela dagen isag så va iallafall mammas kommentar på mig "du ser inte sjuk ut längre". haha. Jag kanske har vart lite blek, men inte så som hon påstår. På valborg så var jag med älksling och massa andra som grillade, det var trevligt, senare på kvällen ringer johanna och har tråkigt så vi räddar henne ett tag, hihi. Till sist så kom vi hem, jag dog i sängen. Vid ett på natten så stormade någon in som jag trodde var tobias far, men som visade sig vara becka haha. Så kan det gå. Snart kommer älksling hit igen efter att han har vart på ett kalas, eller hållt i ett kanske man ska säga.
imorgon är det zonträning. Jag ska dit ensam.
aja, ha en bra och solig helg, peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0