Nedräkning till den stora dagen.

ss
Idag är det fredag, idag är det helg. Imorse vaknade jag med fruktansvärda magsmärtor och visste inte vad jag skulle ta mig till. Och dem där jvla tabletterna vi hade hjälpte inte ett enda dugg. Och den enda som tyckte synd om mig var michaela! Och kine den fisen med kanske lite, men hon trodde att jag bara ville hem. Det var det värsta. Tur jag hittade en ipenkarta i väskan som hjälpte. JAG VARNAR ALLA. TABLETTEN BAMYL SUGER! Men nu ska vi och hämta min baby. Upptaderar sen älsklingar! peaceout

Sådär, nu har vi vart i virsbo för att hämta Tobiee. Det var najs och flamman gasade skiten ur mammas bil dit. Nu ska han hjälpa mig med diktanalysen så den där äckel kärleks handboken blir klar! den suger och jag blir bara mer och mer arg när jag tänker på den, för jag är så seg på att göra den. Men jag fick också min diktanalys igårkväll. Nu ska vi göra det sen tar vi nog bara det lugnt och så. Men jag vet inte riktigt vad vi gör, jag kan inte se in i framtiden. peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0