Vasaloppet 09.

Ja, slut på mina rackarns hello nu då. Haha. Det har jag nu hållt på med ett x antal månader men nu är det slut med det. Idag är det söndag, sista dagen på lovet. Sista dagen på härligheten. Sista dagen i frihet. Den har sett ut ungefär såhär. Tårta, tårta, tårta. Eftersom det var apans fördelsedag så får man äta en massa tårta också, men för mig är det tredje dagen irad och det går fortfarande ingen nöd. Men jag vill inte att dagen ska ta slut endå. För imorgon kommer det inte vara söndag, det kommer inte vara lov. Jag kommer inte vara fri längre. Det känns verkligen inte bra men endåså är jag lite glad, presic som jullovet så tog jag ganska bra vara på lovet och gjorde saker. Fast jag kanske egentligen skulle behövt vara hemma och vilat upp mig och kanske pluggat lite utav all den matte jag kommer få plugga med inatt.
Imrgon är det måndag. Jag kommer troligtvis vara död färdig för att hoppa i graven innan skolan är slut, men istället för att åka hem med den vanliga bussen kommer jag följa med johannis hem. Det ska bli skönt, jag gillar att vara hemma hos henne då det nästan känns som jag är hemma, dock är deras trappa lite läskig. Jag är lite smått rädd för att ramla ner för den och inte är jag bra på att dra upp madrasser för den. Men att vara med johanna ska bli jätte kul faktiskt. Jag har inte vart med henne på ett tag. Ska försöka ta med mig kameran. Imorgon ska även praolappen in, och vi har fortfarande inget ställa att vara på, bra jobbat säger jag bara. Men vi hoppas, eller iaf jag att vi kommer kunna vara på dagis. Om ingen annan är där vill säga, då får vi väl snabbt hitta och tacka ja till nästan vad som helst. Jag tycker att det kan bli trevligt att vara på ett dagis, fast jag måste fjäska ganska mycket för att barn ens ska gilla och tycka om mig. Leo och Ella var här idag. Med dom fjäskade jag lite med att ta fram kameran och godsedjur. Det funkade fast jag blev kallas "bajskotte" av Leo. Det kanske är en smäll jag får ta, men ingen utav dom började iallfall gråta och spang skrikandes till mamma över att ett monster hade rört dom, det lättade. Jag fick tilloch med Leo i knät! Ja, jag är ju lite stolt.
Imorse hade jag ställt klockan på 7 för att kolla starten på vasaloppet. Men eftersom jag var så sjukt trött somnade jag om och sov faktiskt till klockan halv 9. Sen dess tittade jag på det och kollade in vinnarna med mera. Det är ganska trevligt, jag kommer ihåg för något år sedan när vi alltid bunkra upp med frukost framför tv;n då min far brukade vara med. Det är han dock inte längre.
Jag inskaffade en ny bok också. Tror den hette "14 år och till salu" eller något, kommer inte ihåg nu.
Nej nu tror jag faktiskt jag ska försöka spela lite sims som jag nu är mästare på och kan tilloch med pengar fusket, jag vet. Men att bygga huset är ju det roliga. Tycker iallafall jag.
Snart fyller jag 15 och önskar mig en rosa retro moppe i födelsedagspresent. peaceout
mopppee!


det är klart men inte över

Kommentarer
Postat av: Jenny

var det den boken som vi snackade om på det där mat stället på cupen :)?

2009-03-01 @ 20:33:17
URL: http://jennycarolina.devote.se
Postat av: bella

nej, det var bakom stängda dörrar som vi pratade om. :)

2009-03-02 @ 10:27:36
URL: http://isabellalindqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna hjort

Thih min trappa är det minsta du behöver var rädd för, tänkte liksom på min mamma XD haha nej men nu har vi ju fixat allt med praoen eller nästan iallefall, bästa dagen på länge älskar dig isabella <3

2009-03-02 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0