jag vet inte hur det är att vara döende för att leva

Jag är tillbaka från sälen och har påbörjat min prao.
I hörlurarna går Magnus uggla och tankar.
I sälen var det skönt, en hel vecka utan allt. Bara kärleken var med.
Jag gjorde några sköna vurpor och skrattade mycket. Jag var överlycklig och tänkte inte på någonting. Inte mer än att jag nu faktiskt nästan kunde åka slalom. Mina störtsta missar är väl att fastna i liften, men det skrattet bjöd jag cecilia på. Så kan det gå säger jag. En hel vecka gick fort, jag hade helst flyttat dit. Jag hade helst glömt bört det mesta här hemma och stannat. Men drömmar får man ha. Jag kom hem i Söndags och låg hela dagen bara. Jag mådde allt utom bra.
Jag har även börjat praoen, jag är på lekis/fritids. Och småungarna är dom sötaste i världen och jag är glad att jag valde att vara där med johanna. Imorgon ska vi hålla i en gympalektion och leka lekar. Jag har också vart rastvakt, hihi.
Jag har också tränat och fått lapp om zon som börjar i maj, jag måste ut och springa nu. På riktigt.
I mina lurar och öron hörs magnus uggla. Och att jag tycker att det är så jävla skönt att vara utan vissa personer. rent ut sagt. Jag har mycket plugg att göra nu, men det ska nog gå. Jag ska inte ta eran tid mer.

fd


läs inte om du ska klaga. du gillar det du tar dig tid med, nolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0