Tankar om dig

hej hallå alla mina när och kära. Idag var det måndag och faktiskt näst sista dagen vi va på skolan innan sommarlovet. Vi har städat och städat, sen städade vi lite mer. Har också suddat hela mitt skåp (som var väl kluddrat i) så känner mig lite stolt. Och lämnat in min käre skåpnyckel. Lite använd ochlite sne var den men den funka. Idag hade 9orna flottrrace som vi kolla på, det var ganska roligt den biten jag såg dem för sedan orkade jag inte lyfta rumpan från bryggan och gå och titta, haha. Eftersom jag imorgon är en utav de som ska servera på niornas avslutningsmiddag så följde jag med och shoppa lite dukar samt servetter med anki&co, sen bara vänta på bussen för att komma hem. Så skönt att få tänka på lite annat än att gå hemma med fel tankar i huvudet. Tänd eld på mina tankar, men det släcker inte dina. När sen flamman kom hem så hade hon lämnat tillbaka min kjol som jag bad henne, för den kommer jag ändå aldrig använda. Men jag hade vart lite för seg att ångra mig för man kunde inte lämna tillbaka den. Men dom var snälla och jag fick ett tillgodokort på 199kr ist. Hällre det än kjolen säger jag.

Imorgon kommer bli en mer intressant dag! klockan 07.45 kommer jag stå utanför Yerreperre och tuta med moppebilen för då ska vi till johanna innan brännbollen börjar! Sen blire brännboll för hela slanten! kommer sedan fixa mig och sånt hemma hos johanna till middagen. Halv 5 ska jag dit. (jag hade egentligen sådann lyx att jag får åka hem med kvart i ett bussen, för dom som ska servera behöver inte vara med och duka innan, medans de andra måste ta halv 4 hem!) Men jag stannar kvar, sen tar jag moppebilen hem på kvällen. Det ska bli en skän och rolig dag hoppas jag på. Ber till gud att det inte ska vara gassande sol heller för då svettas man ihjäl. Moln och lite kallt tycker jag, hahah. Ska inte tråka ut er mer nu! Eller jo, i lördags så uppfyllde jag min dröm. Jag köpte en rosa ipod, och älskar den mest! haha. Musik hela nätterna långa.Har bara flamman att tacka för för den fina pigvinstrumpan! Peaceout
llllj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0