genomförkyld

allt mitt slem har släppt. snoret bara rinner. då menar jag rinner. Jag är täppt i näsan och hostar och har tryck i huvudet- Kandet bli bättre? nje jag vet inte.. Jag vill att solen ska lysa, vara frisk, ha fina sommarkläder. Idag ska kanske jag och flamman in till stan, men bara kanske. Beror på om hennes härliga kort funkar. Då kommer jag nog bara inhandla något på åhlens som jag har ett tillgodokort på för min fula kjol som jag har lämnat tillbaka. Det känns iaf skönt att ha blivit av med den. För den var gräslig ful! Har jag också talat om för er om mitt id kort som jag&mum skulle hämtat igår? Det hade kommit hem ett brev om att det minsann hade kommit till surahammars band och allt var klart. Det var bara att hämta så vi åker dit några dagar efter och  ska hämta ut det. Men tjejen som ska ta fram det hittar det inte och slår en pling till de som skickar ut korten. Då har det skickats till ett postkontor i stockholm. Jag blev lagon arg och bara jahapp. Men nu funkar iaf bank kortet och så. Men eftersom jag nu måste betala allt själv så ska jag inte köpa något onödigt. Det räcker med att köpa på åhlens för 200 sen är tillgodokortet slut. Det borde ju finnas något fint där. Slänger ut en bild på min pärla till mobil som ska skickas in idag och min mammas dåliga och sega som jag har så länge. Tar 3timmar för att skriva ett sms för den fattar ingenting.
Flamma tipsade mig om en sida där man kunde kolla på nästan alla engelska filmer, den är jättebra faktiskt dock ett litet minus för att man inte kan ha svensk text. Men man förstår ju endå det gäller bara att man är inne i filmen, inte något annat. På tal om något helt annat, så känner jag att jag verkligen har börjat blogga nu. Om det lilla jag faktikt har att skriva om men som kanske är väldigt ointressant. Men anyway. byebitch

d
d
lite skillnad kanske.
f
köpte denna igår, luktar jättegott :)
d
hoppar runt dagarna i ända med mitt rosa bettyboop mjukisställ från hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0