hello weirdo

När man kanske är lite sliten efter en dag. Ja eller bara rent allmännt trött kan det gå som det går. Och för oss gör det det!
Jag visste inte att det fanns en sport som hette skicross eller vad den nu hette. Men sverige va med i den och förlorade, knepigt.. Jag har under dagen sett till att bli mästare på tecken3 med eddy. Nu slår jag nästan kinesen, deni.
Jag har också insett att det är Tisdag, halva mitt lov har gått!! Vad ska jag ta mig till, jo jag ska utnyttja alla stunder in i det sista. Jag har även skrivit dag. Jag sitter och knåprar i ett block. Ganska befriande, om handen bara ville skriva alltså. Men då kan det gå när inte haspen är på, det är bara att försöka igen. Right? Ja ni får väl tycka som ni vill.
Snart ska jag väl sova som ett litet barn med mardrömmar, alltså ingenting. Sömnlös som inatt känns det som.
Tills huvet dör kl 4, kommer jag klara det?
Jaja, nog om allt nu. Bilderna är på mig&iess lagom roliga. peaceout

dd
ddd
ddf
fdc


Försök tänka, försök le.
låt ingen se din smärta du själv inte vill se.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Thihih, skriva är bra tycker jag :)

Ni är bara för roliga härliga bilder med XD

puss,puss börjar ju nästan fatta det här nu lite

mera iallefall

2009-02-27 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0