hello skidor

jag meddelar från högsta basen, eller ja. Jag är på övervåningen hemma hos familjen g. Medans jag har snott datan och sitter och skriver lite snabbt bara så sitter tobias och försöker fixa någon skarv till tv;n. Jag vet inte riktigt, jag är inte så där jätte bra och lyssnade inte så där jätte mycket när det handlade om kopping i skolan, fast jag gjorde allt för mig och kine, haha. Idag, lite senare så ska jag upp och kolla på hockey, vet inte riktigt alla som ska vara med men jag vet att jag ska hjälpa obias mor med att göra mackor och obo'y åt alla och så kommer min käre johanna upp och hjälper. Det var snällt utav henne att hon kan, så ska vi snacka lite om stan och sånt, jag måste ju hinna in innan lördag. Men nej nu ska jag väl inte sitta här mer utan gå och kramas lite för nu är det färdigtfixat här! peaceout

"jag är glad när du är glad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0