Hello phone

hallå igen,nu sitter jag snabbt vid jessicas data bara för att kika lite på mobiler. Jag ska ju köpa ny. Men helst under tusen lappen då jag inte har någon annan budget, okej jag har ingen så kallade budget. Ska fråga pappsen om vi ska in idag eller imorgon, jag ska ju köpa present också. Sen ska jag och johanna in också någon dag, kommer väl antagligen inte ha så mycket pengar men det är bara en sak jag ska ha.. Vad händer idag?
Alla mina käre vänner ät typ i romme och åker skidor, jag som aldrig ens har stått på ett par slalom valde att inte hänga med då jag inte vill bryta tre ben och en nacke. Men någon gång måste ju vara den första, men min första gång kommer sen! Det är fy bubblans mycket snö ute nu, i lilla Ramnäs. Och jag är så jäklarns trött på det och vill bara ha sommar, sol och bad nu. Nej, nu börjar msnkontakter skriva till jessica och jag ska äta frulle.
Jag var vaken till kl 4 så sov till ganska sent, peaceout


jag vill vara den luften du andas.
jag vill kunna förtjäna att vara den.
jag vill inte andas luft jag aldrig förtjänat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0