hello pankakes

hejsan hoppsan lillebror, eller vad det nu är dom säger i karlsson.Jag är fortfarande kva hos familjen G. Men under morgonen har vi hunnit vart ute på promenad och spelat super mario, på det gammlaste nitendot (8bitars). Jag klarade av en bana, sen fick storasyster komma och hjälpa oss. Jag kommer som det ser ut att vara kvar här hela dagen lång för att sen följa med och kollla på träningen, jag som fortfarande äter tabbletter får inte träna. Börjar igen på måndag. På måndag då även skolan börjar, usch jag vill inte tillbaka. Jag mår så himla bra när det är lov. Men någon ny mobil har jag och kommer nog inte hinna få, men så kan det vara. Imorgon kommer nog tobias följa med till stan för johanna tydligen inte kunde, vet inte varför. Men har iaf sällskap så jag slipper åka själv, det känns mer än underbart! Idag ska vi nog även äta pannkakor, skoja inte så gott. Känner att idag har jag skivit ganska ointressanta saker, men endå. Jag har även här hemma fått titeln som bästa kortspelare, eller ja. Jag utsedde mig själv till det. Dock tror jag inte jag får den i varken super mario eller ankskjutning. Men så är det mina vänner. Igår på hockeyn höll jag samt mina fötter som var blåa som is, frysa sönder! Men mackorna och obo'yen var goda. Det blev en trevlig kväll med 10000 bilder, haha. Jag hade tobias kamera och knäppte ett x antal.  Nej nu ska jag kila och pussa han när han kommer upp igen, om han vill ha en puss vill säga. För det vill jag mer än gärna ha! Peaceout

Det känns som jag står i ett rum fullt med folk och skriker.
Men ingen ser, ingen hör, ingen reagerar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan pluttan jag har nu hittat hit till din blogg fatta in så mycket men kan iallefall läsa texten XD puss på dig <3

2009-02-27 @ 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0