hello hunniebunnie

hejsan. I det tomma lilla huset ute på landet sitter en flicka i köket. Ja jag pratar om mig, hihi.
Nej men helt seriöst, vad bor jag i för by. Alla mina nära och kära bor mins två mil bort, det betyder två mil ifrån all min kärlek, två mil från lycka, två mil från mitt liv. Ungfär så känns det just nu. Och det känns allt utom bra. Och min så kallade budget igen håller inte för sånt. Tur jag har en säll mor som köper tågkort till mig. Det är tur. För dagar som idag kommer det komma så väl till användning, för jag ska hem till min hunniebunnie. Vid andra namn Tobias.
Men ack. Man ska inte ropa hej förän man har kommit över bäcken! Jag måste hinna göra mig klar och allting nu på en timme! Det hinner jag kanske. Jo. hiih. Jag blir troligtvis kvar där över natten. Kanske snor hans data och skrivet lite?
-Nja jag vet inte.

Men nu säger jag en gång för alla, ha ett bra lov! peaceout


Som snön faller till marken.

går mitt liv isär.

Du trampar på mig.

Jag är markliggandes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0