hello födelsedag.

k
Vad är det för nån dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen valig dag, för det är tobias fördelsedag.
HURRA HURRA HURRA!

Ja, idag är det den 28 Februari och jag vaknade imorse hos familjen G och brevid min sötnos. Jag kände redan innan att det luktade fördelsedag och tårta och trevliga folk. Men också att vi nu har vart tillsammans i två härliga månader. Ja, visst går tiden fort, 2 månader. SWICH har det bara sagt och jag et inte vart jag har vart under tiden, fångad i en dröm kanske. Vem vet. Jag tror jag fortfarande är i en. Har ätit tårta hela morgonen och bara vart trevlig tills jag åkte hem vid två då han hade match. Nu är jag inne på stora datan bara för att fixa bort min mapp då jag inte alls har någon annvändning för den. Jag fick även ett paket av han trots att det inte var min fördelsedag än på länge. Det var den lila/vit randiga tröjan från mq's herr. Kanske fixar bild, men den är så sjukt in i bomben snygg! Enligt mig iallafall. Jag har även upptäckt en ny liten söt läsare vid namn johanna. När jag nu luktar så känner jag längtan, för jag ska inte vara med någon annan än henne på måndag. Måndag. Då är lovet slut. Och jag kommer tillbaka till skolan där jag inte vart på två jätte sköna veckor, eller ja. En mest, eftersom jag var sjuk den första. Men jag invigde lovet ganska trevligt med en kväll med folk hos johanna. Det blev jag glad av. Bilden är jag lite utav en smygfotare med men det är tagen idag. När jag är klar och så tror jag nästan jag ska bli som 3år på nytt och spela Sims, hhah. Jag kan ju även erkänna att jag har saknat iess lite, men bara pyttepytte ute i kanten. Typ. Snart fyller jag 15. inte länge kvar till maj. Nej nu ska jag sluta ta eran tid. peaceout.

Jag vill kunna säga att jag vill
utav att bli tvingad.
Jag vill känna att jag lyckats
utan att få pris.
Jag vill kunna berätta
utan att någon får veta.
Jag vill fånga min dröm
utan hjälp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thihi kännde att jag var tvungen att kommmentera, Vet inte riktigt vad jag ska skriva med var bara tvungen XD haha massa pussar till min älskling ISABELLA med det långa håret <3 HAHA

2009-02-28 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0