hello, bye. No more!

ja som jag sagt tidigare, har jag ju vart och skrivit på devote i ja. Ett halvår? Nej jag ve faktiskt inte. Men ikke. Jag tänker börja skriva här igen, jag kan inte sluta. Känns som det är både lättare och bättre här. Visst jag kanske inte kan ha alla mina "outfits" i rullande band på sidan, men vet ni? Jag tor jag kan ta den smällen. Det kanske också är lättare att lägga ut bilder där. Vet ni igen? Jag har för tillfället tappat bort min kamera så jag kan inte lägga ut några. hihi. Just nu är det Jeff Buckley med hallelujah i mina högtalare, där håkan nästan har hörts hela dagen. Jess som redan är i stan och köar till han som börjar kl 7 har ju vart hemma och värma upp måste man! Jag undrar dock hur många flicker med 4 lager smink och osynliga läppar som också är där och skriker sen, en siffra jag kanske inte kommer få. Ganska synd..
Laget är på match och eftersom jag går på pencelin som jag inte vet hur man stavar så fick jag inte hänga med. Eller jo jag fick men min käre mor sa att jag inte skulle orka efter att apan sagt att hon såg fram emot att åka själv. Men vad gör det? Älskling kommer efter så det gör faktiskt ingenting. Jag har städat hela dagen idag och nu luktar det citron i hela mitt rum, kanske inte jätte god doft men den är fräsh! Har hunnit smita in och duscha, bädda sängen och ja allt är rent som är i mitt rum nu. Eller ja, kanske inte undet tangenterna...

Pappa hojtar att köttbullarna är klara! peaceout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0