låt mig kalla dig min ängel.

Godmorgon, klockan är sju och detta är bella. Nej jag skoja. Men godmorgon iallafall. Jag sitter i köket i godan ro och bara tar det lugt oh äter frukost som jag har nästan en halvtimme på mig att äta. Igår så tog jag tåget til virsbo föratt leka med min älskling. Jag tog en riktigt promenad i det fina vädret från station och fnderade om jag skulle ta bussen, men icke. Att gå var ju både skönt och nyttgt, haha. Jag invigde också igår mina lila chinos, och inte frös jag. det var perfekt ver, man märker att sommaren börjar närma sig. Och nu är det två hela långa dagar till påsklov. Men vad gjorde vi mer igå, jo vi gick till hans farmors brygga och satt där t tag, det var jätte fint. Så såg vi två rådjur bara en liten bit ifrån oss,haha. Även så köpte vi åretsandra glass i våffla. Det är laaaagom gott! Jag hade tänkt springa när jag kom hem men då hade jag vart tvngen att tagit åtta tåget, och det ville så klart inte jag utan tog nio och ska springa idag isället, för idag ska jag nog bara vara hemma och städa. Har kikat mer på gina's hemsda och tror jag ska köpa denna, det är en sån som jag typ provde på mq förut fast i röd och den kostar inte sjuhundra. peaceout

dd
eller kanske i svart, eller blå?
men röd är väl endå fiast till sommarn ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0