kloka ord och dåliga lögner.

Efter ett tag utan bloggning så har jag blivit aktiv igen. Jag hoppas inte alltför många läsare har försvunnit. Eller ja, många. En del utav dom få som läser min blogg alltså. Under tiden jag vart oaktiv har jag försökt reda upp saker som faktiskt inte går. Men ett försök tror jag faktiskt att det var värt. Nu ska jag inte ta upp 4 rader om det. Jag har vart som en liten shoppaholic under en senaste tiden. Har inskaffat 3par skor, 4 tshirtar, 1klänning, 2 tjocktröjor.  Va händer med mig? Igår var mitt senaste köp. Då inhandlade jag min rosa betty boop tröja från hm som inte var på rea som jag hade hört. Lite synd då jag hade tänkt mig att få ner priset på den men även lite glatt då den fanns i min stolek och att den fktiskt är min nu. En rosa betty boop tröja, vad mer kan jag begära? Men nu är det slut med det sörrni! 

Egentligen så borde jag inte sitta vid datan och skriva blogg heller för den delen. Jag borde sitta med huvet och ögonen och hålla att fokus på mitt ergonomi häfte som jag gör det sista på. Men det får vänta några minuter nu faktiskt. Skolan och läxor, ja vad ska man yttra sig om det. Jag hatar båda sakerna. Men jag har även lärt mig att handskas med sakerna och orka ta i tu med dom. Även om det ibland kan ta emot lite och kännas att nu åker jag hem så orkar jag det oftast. Det är jag lite stolt över. Visst en vecka i skolan ska vara självklara för alla, men för mig är det faktiskt inte det. Så jag är stolt när jag klarat av en vecka. Men sorligt nog får jag inga påsar med mini toblerone i när jag vart där. Men jag klarar nog mig, hoppas jag. Jag har ju mina personer som gör skoldagen till en x mycket bättre dag. Och när någon säger "om jag var brad pitt skulle jag ha sex med mig själv" Då kan ma inte annat än le och bara älska hela situationen. Vissa personer är för bra alltså. För roliga också. Pappa har anländit till sverige och till familjen lindqvist hus. Det känns skönt att veta. Han är allt för söt han, min far. Hihi. Nu ska jag inte ta eran tid mer och hoppas ni gillade inlägget. Jag gillar iallafall er, ska ni veta!

Under helgen kommer jag nog vara med älskling, han är bäst <3.

Jag undrar också om ni kanske har sett att jag har orkat gjort en ny design? Den blev dock inte så bra och det kommer antagligen komma ganska mycket nytt nu den här tiden tills jag får det som jag vill ha det. Vill ha lite feeling ju. haha! peaceout


alla letar vi efter perfektion
men existerar den ens.
Det är nog något vi inte kommer få reda på.


Kommentarer
Postat av: Jess

perfektion exixterar inte (använd ljungiska när du läser)

2009-04-16 @ 19:08:50
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0