jag är lätt att genomskåda.

det är onsdag. alltså är det nu mitten på veckan, och jag vet att jag är hur dålig som helst på att hålla på att skriva och upptadera min härliga blogg varje dag, men jag har så mycket annat för mig. Och just nu är det ganska mycket jag har att göra till skolan och så. Men nu har jag faktiskt tagit mig lite tid att skriva på lite. Jag har just setat och dregglat framför skärmen för vissa kläder är så himmla snygga! Jag vill ha en fin avslutningsklänning iår som jag även kan ha på nattis student. Som jag självklart ska kika på. Vad händer idag då i det fina vädret? Jag kommer nog åka tll virsbo för att umgås. Jag vill helst inte vara hemma iallafall då min käre flamma till syster är sjuker. Inte mysigt! Men jag har hållt mig borta från henne och jag vägrar bli sjuk. Det har jag redan vart så mycket nu. Vill at det ska li nästa vecka då det är påsklov, längtar så hila mycket efter att bara få ta det lugnt igen. Sen är det bara några månader. Sen blir det ett så jävla skönt sommarlov! det soriga med att börja skolan igen sen är att inte min älskling kommer vara kvar. Men jag kommer självklart träffa han mer, hihi. I so'n i skolan ska vi ha klart tills på fredag var det tror jag, då ska vi stå framför tavlan och berätta i typ 5 minuter för hela klassen om praoen. Usch, jag haar att stå framför tavlan och säga saker, jag blir så himmla nervös. Men jag hoppas att det kommer gå bra, det västa är ju att det är 5 hela minuter haha. Jag har hittat jätte mycket fint på gina som jag skulle vilja ha, men viktigast just nu är att jag ska hitta en fin avslutningsklänning. Helst i någon fin färg också för jag vill inte ha en vit klänning när jag ska på student och så för det ska ju nattis och din som tar den ha. Och så vill jag ju kunna andvända den i sommar, men vi får se vilken det blir. Jag hoppas jag hittar någon fin. Här är iallafall lite va jag hittade idag, peaceout
mm
dx
dd

Kommentarer
Postat av: bella

var hittade du klännignen längst ner, blev ju lite kär (A)

2009-04-01 @ 16:38:14
Postat av: kotte

gina's hemsida. sen är det dragkedja i ryggen (:

2009-04-02 @ 06:57:23
URL: http://isabellalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0