i en värld av pengar

Hinner inte skriva så mycket. Jag har vart med älsling sen i fredags och kommer förlja med han hem idag för att sova där. Igår och i fredags så var vi i stan. Jag fann några fynd som jag slog till på. Det blev en avslutningsklänning, 2 tirres och en tjocktröja! Igår var jag också ensam ett tag på tobias gick iväg till något partyparty, kände att det inte var tid för mig att följa med då jag varken var bjuden eller något. Så jag satt framför disney channel med en ben&jerrys i knät. Som man faktiskt nu kan köpa på konsum. Lite överskattat kanske men gott är det! Ja, vad ska man göra på lovet då Jag hoppas på att jag och michaela min lilla slaskis kanske ska leka någon dag och kanske åka in till stan eller något. Men vi får väl se, jag hoppas iaf det. Nu har jag även gjort ett litet träningsschema till mig själv, ska ut och springa 3 gånger i veckan nu, eller så ska jag gå raskt i 30min varje dag. Inte äta godis först på helgerna och så heller. Ska försöka bli lite mer nyttig av mig och så. Så ska jag sitta ute och sola direkt när det är sol. Då jag inte andvänder någon form av brun utan sol ser jag ut som ett spöke med alla andra. Men jag ska ta vara på alla soltimmar som kommer. Hihi. Aja här nedan ser ni vad jag har inskaffat. Blev förvånad över tjocktröjan som hade kostat 400 men var rea rea  på den så jag fick den för 100! Det var ett riktigt kap för mig och jag älskade den! Nu kommer tobis upp från duschen igen, nu ska vi mysa sen kommer vi nog ta ett tåget till han  och då ska vi städa hallen, sen buggar han. Sen kommer vi kolla å fotbollsmatch. Det är virsbo - ramnäs. Riktigt derby eller vad det heter, haha. Men jag tror nog ramnäs kommer vinna. Dock så bor jag där också så klart att jag hejjar på dom. Man kan ju alltid hoppas på en liten vist eller två. Oj så jag har skrivit just nu, jag som inte hade så mycket att komma med egentligen. Men vi har påsklov och jag är så himla rakarns glad för det för då kan man bara ta det lugnt i en hel vecka! Någon mer än a sm gillart eller, aja. Tjing! peaceout

m    d    m    m    cc

Kommentarer
Postat av: Tobias

Virsbo vann ;) <3

2009-04-05 @ 21:39:07
Postat av: AALLMM

bbbben&jjjjerry <33 :D

2009-04-28 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0