Flamman is the best

Rubriken denna dag fick då min käre syster flamman bestämma, som ni ser så slutade det sådär, men det gör ju ingenting.

Igår, skärtorsdagen. Som folk säger är emo'sarnas dag. Det är ju lite roligt att höra, haha. Tur jag inte är ett emo då. FNISS. På min torsdag så var jag med min älskling hela tiden. Eller ja, kanske inte hela tiden. Tills ungefär halv fyra, då han skulle till stockholm med sin familj. Så jag får väl klara mig själv någon dag eller så. Det är ju inte så länge. Hela kvällen kollade jag bara på massa olicka filmer och satt och åt glass. Sedan så pratade jag ett litet tag med tobias i telefonen tills han skulle gå in igen. Jag sov knappt något.  Min långfredag var ju planerad att åka in till tan med michaela men hon fick förhinder så det blev ingenting alls med det. Istället ska jag idag bara sitta och möggla och faktisktha allmänt tråkigt. Nej nu vet jag inte ens själv om jag stavade rätt på allmänt. Gjorde jag det? Vi får väl se. Jag får väl ta och lägga mig och sova ett tag eller så. Drömma lite, haha. Nej nu ska jag fxa ny design. peaceout

Kommentarer
Postat av: jessica

snygg blogg:) kika gärna in min (:

2009-04-10 @ 21:01:31
URL: http://jessiii.blogg.se/
Postat av: jess

jag vet att du inte publicerar sånt som inte stämmer.

därför hade du heller inga problem med rubriken.

2009-04-11 @ 01:05:41
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0