hello

hejsan, fösta dagen i skolan var verkligen seg, som alla andra måndagar
är, men som tur var så hade vi efter samlingen och matten som slutade vid
kanske 9, så hade vi håltimme frem tills 11 då vi hade engelska eftersom
musiken var inställd. Musikläraren har väl blivit sjuk efter som han tydligen
brukade gå i shorts till den första oktober :)
att vara på rock for moc(som jag stavade fel i rubriken på i förra inlägget)
blev bättre äv förväntat, trots regnet. Det blev en blöt musik kväll med en
massa glada skratt. Jag hängde mest ihop med johanna, men där i slutet
så var jag med andra johanna och någon? Skitsamma. Kul vare!
Måste även börja senplugga inför "det stora so provet" på fredag.
Usch, jag fattar verkligen ingenting av det där, jag sitter bara och kollar på
mitt häfte, ögnar igenom sidorna och ser riktigt hur texten flyter ihop.
Men nu orkar jag inte skriva några med rader, see you.

l

weird bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0