hello snorignäsa!

"livet förändras vart jag än går"

Den texten hörde jag imorse på bussen, jag vet inte vad det var. Men
jus dom små orden fick mig att tänka att det är lite så faktiskt.
Lugn dag i skolan idag, Hela so-lektionen satt jag och plugga till
so-provet som är imorgon, kan lite utav g frågorna nu. Ska plugga
ikväll när jag kommer hem från träningen också. Skönt att träna,
det är så skönt, som om tiden stannar och man får gör vad man vill.
Så känner jag mig då, riktigt fri. När jag kommer hem så "ids" jag
inte säga till mamma&pappa varför jag just är så snorig i ena
näsborren. Jag var så dum i dag i skolan, att jag sniffade citronsyra,
haha! Inte bara jag då'då. Men sved, det gjorde det. Och det var liksom
typ kl 1 och jag är fortfarande lika snorig i näsan! Det bara rinner,
tycker synd om hb som tog i varje näsborre några gånger, han fick gå
med papper i näsan som man gör när man blöder. haha!

Tyckte synd om johannis som är sjuk och inte kom till skolan idag,

som däför inte fick vara med i skolif :(. Imorgon på idrotten om någon

mer kommer välja stafett, som det bara får vara 3tjejer&3killar i, så

kommer jag inte få vara med säkert. Bara för att vi är redan 3. Hoppas

jag får vara med, håll tummarna för mig! Nu ska jag kila!

lll
Jenny i svart, jag i blått.<3


Ville bara säga att dom som kommenterar, skriv gärna era namn.

För att visa att ni står för det ni skriver, annars behöver ni inte skriva.


Kommentarer
Postat av: Jenny

bästa bilden:D:D<3

2008-09-14 @ 09:51:28
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0