hello skola

hejhej, första dagen sen skolan började som jag har vart riktig seg på att gå upp, eftersom jag satt till klockan 11 igår med pappa och kollade på legally blonde till kl 11. Ja 11 kanske inte låter eller ser så sent ut i era ögon, men för mig är det det. Då jag vanligtvis brukar gå och lägga mig vid nio kanske. Kom upp iallafall efter att ha "snoozat" några gånger. Orkade inte bre en macka så tog lite pasta&sås som jag gjorde igårkväll. Morgonen fortsatte och jag tänkte ha leggins och en lång cardigan&scarf, men det blev bulle och mjukisar. Haha. När jag sedan går till bussen så måste jag ha min mammas jacka, eller som jag har fått nu. Den är riktigt stor, men mjuk&skön ocg framförallt varm! Träffade C och L på vägen, så vi gjorde sällskap. Väl nära station så tänker jag att jag nog har glömt min Mp3, men när bussen kommer en stund senare, så hade jag turen att jag hade medn mig den så jag kunde lyssna. Domhär dagarna denna vecka har nog vart dom mest oturliga dagarna i hela mitt liv tror jag nästan! Först för typ enochenhalv månad sen så försvann  mitt tågkort, och sen dess så har jag haft otur, men när i helgen så försvann både min skåp&hemmanyckel, men som tur var så hittade jag dom igår, men mitt tågkort hittar jag verkligen inte. Nog om det nu, väl i skolan så började det med att vi hade slöjd, där syr jag en svart midjekjol med rosa tyll under, så det ska bli fluff. Sen så blev det hemkunskap, hade valt teori först, och jag skrev tills handen gick av och jag inte hade någon udd, endåså var jag inte klar med allt. Sen matte, fick jobba själva för P var ute och paddla med friluftsliv. Jag jobbade några tal, sakta men säkert som vanligt. I skolan så var det fisk-onsdag, ganska gott tyckte jag, haha. Efter lunch så hade vi tyska, och såklart så glömmer jag skrivboken i klassrummet, som jag skulle haft med mig hem eftersom vi har muntligt förhör imorgon på "meine sommerferien", Man ska säga vad man har gjort i sommar - på tyska så klart. Menmen, det löser sig, hade även elevens val idag. Hållbar utveckling. Jag, M,H,H, och L ringde runt till massa skolor&affärer och frågade hur många anställda/elever det fanns, och hur mycket mat dom slängde ochsånt. Jag tycker det är kul. Jag blev också ganska besviken idag, ni vet hur man har förväntat sig något riktigt bra, sen bara säger någon en sak så brister allt. Typ så känner jag. Men det går över, haha. Jäklarns vad mycket jag skrev idag! :o. Jag hade konfirmation också, haha det va kul. Vi körde en lek som kallas "fruktsallad" haha. Och fikade med översockrad saft och frukt! Nu ska jag nog göra en pannpizza, gott! Måste även tacka jessica för som goda pannkakorna som hon gjorde igår! Ha det bra, hejdå!

dd

Kommentarer
Postat av: jess

vare för det sjukt goda pänkajkorna :D jag langar liksom :>

2008-09-17 @ 20:37:42
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0