hello sjukling

hejsan, idag så fick jag inte gå till skolan för mamma eller hon sa att jag inte
skulle det, så jag sa okej. Och stannade hemma såklart. Vid 8tiden så är det
någon som far in och nästan ropar "varför är inte du i skolan?!" Jag suckar
över att hon väckte mig och svarar att jag är hemma, spelar det någon roll.
Idag bli det ingen träning för mig heller eftersom jag är hemma och ligger
sjuk, jag bor i soffan för er som inte vet.Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva
eftersom att jag inte har gjort någonting. Jo! En film jag skulle vilja se det
är wanted eller vad den hette. Den med angelina nivet. När mamma kom hem
igår så hade hon både färdigmat och panpizza med sig, jag tog lassange.
Just nu så har jag ingen koll på mina pengar alls. Ända sen mitt tågkort
försvann så har jag heller inte vågat säga till mamma om jag skulle få ett
spntdärnt bankkort för då kommer ju hon antagligen bara säga, ja vi såg ju
hur det blev med tågkortet. Men endåså så vet jag att om jag får ett bankkort
så kommer jag verkligen hålla reda på det! Tror jag ska byta design lite igen
på bloggen, jag blir aldrig nöjd! Jag tror jag har vart nöjd en gång. Men ni får
mer än gärna slänga in lite kommentarer om vad just ni tycker att jag ska ha
färger mönster bilder vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0