Sömnlöshet

Halloj, tror jag somnade vid 3 halv 4 igår, när jag
hade stängt av datan så kunde jag fortfarande inte
sova, så jag låg och skikade sms till typ alla som
jag hade på min kontaktlista, men inte fick man några
svar inte, det sög verkligen. Det var den tråkigaste
natten jag någonsin har haft tror jag. menmen,
gick upp kl 9, då hoppade jag in i duschen, eller nej,
jag hoppade knappast, jag mer kröp dit. Men för att
det ska se ut som om jag är lite morgonpigg så kan vi
låtsas som om att jag hoppade :) Sen åkte jag med
halv 11 bussen till skolan, osminkad och i mjukisar! :D
Då kom majken och mötte mig, vi gick till ica, där vi
träffade jenny och johanna. Jag var riktigt fet idag och
köpte en dumlepåse och en energydrink! Men när det
va kanske 4bitar kvar av dumlorna så orkade jag ingemer.
Och då säger majken som också köpte det;

- har du redan ätit upp :O jag har typ halva kvar :M

Det va ju lagom tjockt att höra. Menmen, det va helmummsigt.
Eftersom jag har friluftliv på elevens-val så var vi lediga till
efter lunch, då vi hade so, sen idrott. Men jag kunde inte vara
med för att jag mådde dåligt. Ni får bli hur sura ni vill, ni går
ju inte ens i min klass, varför bryr ni er? :S men nu ska jag inte
sitta och vara sur, iallafall, skulle åkt hem med 2bussen, men
seg som jag är så missar jag den, så jag drog med majken
hem till henne, sen vid kanske 3 så kom marcus, tio minuter
senare var jag vid skolan och väntade på bussen :) skönt
att åka hem, och vackert väder är det också :D tror at det blir
ut och springa idag, vi får se. fick presic reda på att naglar
egentligen bara är hårt packad hud. Ska väl snart ut och sola.
Puss <3

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0