Something

Halloj, var i "skolan" idag, tog bussen på morgonen,
då kom majken och mötte mig så skulle vi gå hem te
Frida, men det va typ ingen hemma, men sen så gick
vi dit iaf, då hade inte bara frida hört, haha, sen så drog
vi till ICA, men det hade inte öppnat än, så vi satt och
pratade lite, sen gick vi in på ica åså :) haha, sen bar det
iväg ner till ip för att det var typ dm, men det höll ju inte
alls på länge ? Menemn, iaf, inga fina pojkar såg man inte.
Nu sitter jag som vanligt och mögglar här. Menmen,
tror att jag ska ta med mig datan ut och sola ? men
nu försvann solen :(, haha. ska strax lägga in bilderna
från kameran, sen så blire någonting annat som jag
inte kommit på än haha. Puss<3



Instick: Blir att ändra tillbaka designen till så  som jag hade
förut, den här är sämst xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0