Sol och bad

Halloj, sitter ute med datan nu, snart så ska jag in
och fixa mig, för sen kommer majken, vi ska nog
sola åså, sen ska vi nog dra upp till brattis och bada.
Men vi får väl se hur det blir med det,haha, :)
Igårkväll gjorde jag inte så mycket efter att jag stängde
av, jag satt och kolla på the fast and the furist filmerna
eller vad dom heter :), sen somnade jag vid kanske 12
och vaknade vid 10, då gick jag ner med och gjorde
jessica sällskap och åt frukost, för en gångs skull så
offrade jag mig att göra toast tilloch med :) , det va gott!
Nu sitter jag här i skuggan för att jag får ont i huvet i solen
haha, menmen, ska inte skriva så mycket hade jag tänkt,
men några rader till gör väl ingenting? Tror inte att det är
så många som läser min blogg längre, inte min bdb heller.
Ska börja ta med mig kameran vart jag än går, sen ska
dom in på datan så fort som mörjligt för att sedan läggas
ut, :) sitter och knarkar musik på mina 3bästa låtar, haha
men nu ska jag in och fixa mig, för vid 3 så kommer majken,
och jag måste hinna duscha åallt, så bäst att jag går in nu,
haha, skriver kanske ikväll igen, vi får se, så länge Puss<3

Instick; igår eftersom att det var så bra väder så tog jag lite
bilder, dom blev inte så fina, det enda jag kunde fotta på va
ju bara mammas blommor,  / Kottepower ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0