Smoothie

Halloj, igen, eller god eftermiddag rättaresagt/skrivet.
Är på gott humör nu och fick lust att skriva några rader
i min kära blogg, som jag vet att inte så många läser.
Ska försöka ta tag i den och skriva lite mer åt det mer
intressanta hållet kanske? ;) haha, men jag har inte
gjort så mycket idag från när jag kom hem från skolan
men jag vet iallafall att ikväll ska jag gå och lägga mig
tidigt, men jag kommer nog int ekunna sova efter det
stina skrev till mig haha. Men ja vi får väl se hur det
det blir med det, iaf jessica gjorde hallonsmoothie
för ett tag sen, riktigt gott vare'! :D Och det blev ännu
godare när jag doppade i mina ferraribilar i den haha.
sen tog jag det lite lungt åså, lyssnade på mina drogar,
MUSIK! haha, för en liten stund sen så målade jag
faktiskt minanaglar, haha, första gången på 78miljoner
år typ, hihi. ej, stina målade dom på valborg om det va
trevligt att veta? :D Nu ska jag snart ta en macka och
försöka sova! Puss på er alla! <3


Kommentarer
Postat av: eh

haha, undrade vad det röda var först men såg att det var en ferraribil :)

2008-07-16 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0