Skolan

Halloj, just nu i detta ögonblick så sitter jag i virsboskolans
datasal med mathilda, teresia och emilia, och jag har ganska
tråkigt faktiskt och har ingenting speciellt att göra, så jag tänkte
att jag kanska kan skriva lite nu så jag inte behöver skriva lika
mycket, sen när jag kommer hem ifrån skolan :) Och nej, ni
behöver inte erkänna för mig att ni tycker att jag är smart, asså
jag tycker att det är sjukt dåligt att man måste gå in på sidan
http://publishme.se/login/?next=/  för att kunna logga in, för jag
minns inte vad den heter hela tiden, menmen, nu har vi iallafall
svenska om ni ville veta, och innan det så var jag hemma hos
jenny och åt fil och käka typ sverigest godaste macka :) haha,
och så fick jag en paket utav henne, för att hon är föörgulli <3
Och vet ni va det va i ? Jo, det var exakt sånna solbrillor som
jag hade velat haft, typ sånnadär gammla men jag hade inte
råd med dom förut när jagva i stan (a) men nu fick jag iallafall
ett par vita utav henne, och å va det typ svarta stjärnor på sidan
utav bågen eller hur man säger, GISSA OM JAG ÄR GLAD! :D:D
Det är typ fiskgratäng i dag i skolan, såågott. Naat* uusch, men
efter denhärna lektionen så har vi lunch och efter det så har vi
bara 40minuters tyska, inet lika skönt :)! Sen blire väl att jag
glajdar hem med bussen och lägger mig för att stekasteka i den
varma solen och låta strålarna värma mig :) Ja, blir att ta det
ganska lugnt helt enkelt, och nu ska bengan komma ner, och
jag har väl skrivit allt jag ville va ? :)) Så då skriver jag mitt vanliga Puss<3

Och glöm inte att släcka lampan! / KÖTTICH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0