egna

halloj, blev stan idag då, och nu är väskan min, blev inte den
jag hade tänkt, men den här var lika finnt enligt mig om inte
finare, sen så fick jag en plattis också, så nu behöver jag
varken låna jessicas plattis eller väska något längre, så man
kan ju säga att jag är glad idag :) är inte på det riktiga skrivar
humöret, så orka rinte skriva så mycket, men det är typ det
enda som jag gjort i dag sen så har jag och jessica invigt
fotbollsspelet på alltan för iår :) som vanligt så förlorar jag
riktigt stort, menmen, sen så gick jag ner och kollade lite på
best of mami ink , men under tiden så somnade jag. och nu
så sitter jag här och skriver, ,och för er som vill veta så har jag
kollat på ca 20 andraavenyn avsnitt på bara några dagar haha,
så nu ligger jag på avsnitt 94 :D, och bara för attjag skrev det
där nu så tror jag att jag ska kolla på ett avsnitt haha :D Puss<3

 

men väskan ser finare ut i verkligheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0