Allt

Halloj, har inte gjort så mycket idag, har vart hemma ochså jag
kan inet ut och springa, jag har för ont i mina ben, men imorgon
så ska jag ut. annars får jag springa 8km istället för 4 om jag inte
gör det. jag har iallafall kollat på förortsungar idag, hahha, den
är faktiskt bra tycker jag :)  Nu sitter jag och lyssnar på ted gärdestad
han är ju för underbar asså <3 kan inte sluta älska hans låtar,
någonsin. Har kommit på att jag inte har använt min kamera så
mycket helle, menmen, det skiter jag i fullständigt nu, först så
ska jag komma igång med mitt springande, annars så kommer
jag faktiskt att dö , för jag har ingen alls kondition, haha, för jag
har ju inte tränat någonting, osmart jag är med det. idag ska jag
släcka lampan klockan 9. eller kl 8 så ska jag kolla på andraavenyn
lite, sen efter kanske 2 eller 3 avsnitt så ska jag stänga av och
sova. får inte försova mig något mera nu. och det vill jag ju inte
heller, fick en present utav louise idag :D det va örhängen, ett par
typ ganska stora som hänger och ett par platta silver, men det
kom jag på när jag kom hem, att jag kan ju bara ha i ena örat, haha
menmen, ska iaf ha det :D men nu ska jag nog kanske fixa håret
tror jag lite, sen blire avdraavenyn! :D Och så ska jag läsa på lite
i min no-bok, för vi har ju snart prov, men jag vet inte riktigt när
det är det är det, hihi. Ska också in till stan någon dag kanske! :D
Och eftersom att jag inte loggade in på min blogg igår, så skriver
jag det nu, att min bästa frida/henry blev en stor flicka, hela 14 år! <3
hela 3dagar eftermig, mohahaha (6) haha, men nu ska jag kila,
berättade jag förresten om matteprovet, gick ganska bra för mig
eller tyckte inte det själv men fick iaf VG++. nu vet ni det, Puss<3

 
VADÅ INTE LITE SNYGGA?! ÄLSKA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0