Tisdag - Umgicks med Majken & Fridus

Halloj, :)

Idag så umgicks jag med Majken & Frida :)

Vi kolla film - Rest stop
Den va ruggigt läskig, i mitten av filmen så kom marcus & filip.
Men sen så gick vi hem te filip, där kollade vi på typ boxning ?
Sen så skulle Majken Frida hem,
då gick jag med marcus och filip en bit,
men dom lurade bara i mig en massa läskigt,

Men men, sen så direkt jag kom hem så blev jag ju såklart helt fast vid datan :/
Sen när jag skulle kolla film, då skulle vi tydligen åka till Virsbo xD


Puss <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

hejsan Bella ;) jag läste din blogg lite stolt här:M
men jag fatta inte vadå att du tydligen bara skulle åka till virsbo, bara undra puss på din örsnibb;)

2008-04-24 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0