Inte pra.

Halloj,Jag känner att jag inte har vart något alls duktig nu på sommarlovet med att komma
till min kära vänner, har knappt träffat dom. Och det känns då inget bra. Inte pra', för
er som inte vet så är kl just nu 07.02 och jag har legat sömnlös hela dagen, så vid halv7,
så provade jag om internetet skulle funka, som har cp:at totalt dom senaste dagarna,
och visst så gjorde de' det. Det kändes ju lite komiskt att sätta sig vid datan kl halv7, på
sommarlovet! Ha! Men ja, så kan det vara ibland, och på söndag så drar jag, märkte att
jag inte alls har skrivit om det. Men jag ska iallafall på rookiecamp, som är ett innebandy-
läger i falun i en vecka, och ni anar inte hur kul det ska bli, jag ska träffa soffan och stärner,
som jag inte träffat sen en match vi hade där dom bor, det känns ju ganska tråkigt, att inte
vi har träffats nå mycket, men om en vecka så drar jag iaf. Sa jag att Jenny också skulle med?
Nej det gjorde jag inte, Jenny ska också med, så jag gissar att det kommer att bki ännu
roligare då<3. En hel vecka borta från hemmet, mamma, nattis. Och bara träna och ha kul.
Det är härligt, skulle ju nästan kunna vara där en månad om inte mer. Känner också att
jag egentligen skulle behöva gå ner och få någonting i min mage, som låter som en disk-
maskin just nu, men jag tycker att det är så härligt att jag har intenet! Men jag kanske skriver
senare, eller ja. Om det funkar då, som jag bara hoppas fullu ut på att det gör! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0