Hello rookiecamp

Hejsan, sitter här vid datan lite snabbt, mest för att ta förväl utav datan, som jag
ska vara utan en hel vecka, sorligt. Jag sitter också för att göra en skiva, som blev
två skivor. Ja imorgon så åker jag till rookiecamp. Jenny åker med oss, träffar
stärner och soffan därborta, och tränar och hare skönt i en hel vecka. Det enda jag
inte tycker är så kul är att jag inte kommer se jessica på en och en halv vecka. Och
ja, jag erkänner att jag saknar henne litelite. La in några håkan låtar, så jag kan flascha
med att jag kan sjunga med till dom när jag kommer hem (;  Jag kommer att ha
mobilen med mig hela veckan, och jag har pengar på den, så det är bara att skriva och ringa!
Jag känner mig endåså en gnutta stolt, eftersom jag bara har tre väskor, en med kläder,
en med sovsaker. Och en med alla andra saker, som skor och allt, och sen mitt innebandyklubb-
fodral. Ja en hel vecka ifrån, msn blogg bilddagboken intrnet datan. Har gjort två skivor, lite mer än
300 låtar på mp3, och så ska jag lägga in kanske 50 låtar på mobilen, det får räcka. Det
enda dåliga är att om min mp3;s batterier tar slut, kan jag inte ladda dom, jag behöver en data
för att ladda. Och jag älskar min mp3. skulle kunna gå med den dagarna i ända. Mitt batteri
brukar hålla ca, en vecka. Hoppas det gör det nu med, för jag måste ha musik. Kameran kommer
också följa verenda steg jag tar. Ja, jag tar farväl av bloggen, datan, msn. Allt. Måste skriva att
jag köpte ett par jättesöta virkade ballerina idag, och ett par pumps. Båda var svarta, sen så
fick jag mitt älskade tandborstefodral. Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva än att jag varkligen
kommer sakna datan. Jag vet att ni tänker säkert: är hon beroende eller. Och ja, jag är faktiskt det.
Jag har suttit vid datan lite varje dag, sen jätte länge. Och att vara utan den i en vecka, känns inte bra.
Men sånt är livet. Kanske stannar jessica och dom till i falun och hälsar på mig, nej jag tror inte det.
Men jag måste erkänna, att jag tror nog hon saknar sin syster en gnutta! Men det erkänner hon nog bara inte(a)
Och ikv spelar kapten röd och majorerna, och jag får interinga till henne så att jag får höra dom
i telefonen för mamma heller. A, nu är skivorna färdiga, nu ska jag ta in några låtar på mobilen.
Jag hoppas att jag kommer klara mig sen. Ja, nu tar isabella lindqvist adjö för en vecka,
ha det bra alla läsare, <3

Kommentarer
Postat av: JAG

Jag vill också spela Innebandy :'( fick spela med HJ18. :( Kul men jobbigt :(

2008-06-30 @ 01:23:45
Postat av: bella

Okej :) ja det gör jag med (:

2008-07-07 @ 15:19:48
URL: http://isabellalindqvist.blogg.se/
Postat av: JAG igen

Fick du spela med HJ18? xD hehe , Eller menar du att du spelar innebandy? ;P

2008-07-14 @ 01:07:01
Postat av: bella

oj, haha nej det gör jag inte, jag trodde dte stog dj18 xD hahahahaha

2008-07-14 @ 14:59:58
URL: http://isabellalindqvist.blogg.se/
Postat av: Jagengångtill

jaha xD Ha det bra då =)

2008-07-16 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0