Hello morning!

Haha, tjena! Jag vet inte om jag stavade morning rätt, men det är väl strunt samma?
Sitter här och chillar framför datan, för jag kan inte sova. Efter att mamma sa att den
sista inte hade låst dörren igår(alla jobbar utom jag, så alla åker runt kl6 på morgonen)
Och i dag så tog jag reda på vem. Jessica! För det första så hängde hon aldrig in förråds
nyckeln -.-, och för det andra. Vill hon att allt ska bli stulet i huset eller?!, iaf. Så efter hon
hade åkt till jobbet. Fick jag gå ner och låsa. Efterdet nu blev jag ganska trött, jag har vart
typ orolig hela natten över det där med låsta dörren. Att hon inte fattar att hon ska låsa.
Nu ska jag tömma fiskmaskinen, sen frulle. Träna lite efter det och sedan hoppa in i en dusch.
Sen vid 11 så ska jag, majken, jenny ta tåget in till stan , nån mer? Och sen vid 1 så kommer
frida. Har massamassa att köpa. Det enda sura är att jag vet nästan att det inte kommer
att finnas spiral till mitt öra, som jag måste ha! eftersom jag åker på söndag, vill jag ju inte
komma dit med mitt "hemmabygge", och det är faktiskt ganska vasst, tänk så gör det hål
i min madrass, ja men vet ju aldrig! :O Aya, nu ska jag iaf käka.                       Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0