allt

Isabellas blogg på datan  : 23 Juni 09.05


Men kul.


Ja, nu sitter jag här utan internet igen, och jag ska skriva för er att det är allt utom kul,
jag vet inte ens vad jag ska göra idag, och mina planer går i kras utan internet, för det
är så att jag inte ens har pengar på mobilen, kan ju bara smsa dom med comviq kompis.
Skitkul.
_________________________________________________________________________________________
Isabella blogg på datan : 23 Juni 09.36


Oj, vad länge dert har gått!


Haha! Insåg nyss att dey bara var en halvtimme sen jag skrev sist, men aja, nu tänker jag
akriva endå, för jag har så tråkigt, om jag hade haft internet igår, så hade jag fortfarande
sovit just nu. Men nej, här ska man vara helt klarvaken. Har ätit frukost, borstat tänderna
bäddat sängen. Och fixat lite i rummet, snart så ska jag ut på altan och cykla på cykeln,
Känner för att vara lite aktiv idag, har inte vart ute och sprungit så då tänker jag göra det,
ska nog ta ocg göra som Jessica och cykla varje dag? Om jag orkar. Och på Onsdag så blir
det nog stan med Majken, Frida och Jenny, trevligt. Det här är första gången jag åker in till
stan och verkligen måste ha saker, jag måste ha en bikini, bh utan band, spiral till örat, för
nu är jag tillbaka på mitt "hemmabygge" och en kuvertväska, skulle vilja ha en i kornblå eller
rosa, det skulle vara fint. Har inte så mycket kläder heller, har ju alting till rookiecamp, så
jag får nästan gå i gammla tras kläder varje dag här, men jag är ju bara hemma så det gör ju
ingenting, men endå. Vad ska jag ha när vi är i stan? Äsch, det tar jag då! Men nu ska jag ta
på mig shorts och t-shirt, sen så ska jag ta med datan ut på altan, och cykla. Måste ju ha lite
musik, därför jag tar med mig datan. Sen ska jag in i duschen. Kanske ska jag dammsuda också?
Ja, vi får väl se hur mycket jag hinner med tills mamma, nattis kommer hem vid 2 och förstör
min ro. Måste börja packa till rookiecamp också, har inte packat någonting än! ;o Men just
nu i min hjärna så gäller det bara att träna, så ska kila. Puss <3
___________________________________________________________________________________________
Isabellas blogg på datan : 23 Juni 10.00


Aktiv


Cyklade ca.0,5 km, sen va jag död. Kunde inte komma upp  i Jessicas 2mil.
En halv mil och en hink svett fick duga för mig, aktivt. Nu ska jag gå in i
duschen. Och stå där i mins en havtimme. Haha!              Aja, tjinixen !
_____________________________________________________________________________________________
Isabellas blogg på datan : 23 Juni 14.00


Brumm Brumm


Tjena! Har suttut vid datan ett tag och försökt fått ordning på internetet, som forfarande inte funkar, lite
konstingt, eftersom att det faktiskt funkade imorse, jag blir så arg. Jag brukar alltid vara innte på msn, men
nu kanske är rätt tillfälle att bryta den vanan. Vi ska snat brumma in till stan, då jag och min käre mor ska
köpa luftmaddras till mig som jag ska ha till rookiecamp, och massa till jessica som ska på peace&love(stavning)
Vi skulle typ lämna av henne vid tågstationen, så skulle hon typ springa in och fixa ett tåg-kort till mig, för
annars så blir det ju så dyrt när jag ska in alltid, eftersom Majken och dom hoppar på i virsbo, så hinner
oftast dom betala innan jag hoppar på, menmen. Det är smällar jag får ta. Så jag har iallafall mågonting att
göra idag, det känns ju lite bättre, då behöver jag inte bara sitta hemma och tycka synd om mig själv! :)
Haha! Känns riktigt kul att det just började spöregna, och det blåser ganska mycket ute, är det kanske bara jag
som har tänkt på det? Aja, ska inte skriva så mycket, 4 "inlägget" idag ;o , och jag kommer skriva mycket mer.
Nu kom min mamma, så nu ska vi snart åka, haha vilken tur att jag redan är färdig!   :D Ciiao!
_______________________________________________________________________________________________________________
Isabellas blogg på datan : 23 Juni 14.14


Väntan


Ha! Jag klädde på mig lite fort ochså när mamma kom hem, och bara slängde ur mig att jag var färdig,
men då säger mamma att vi endåså måste vänta på jessica som kommer hem halv 3 ju. Haha, det var
ju lagom kul. Så frågar nattis mig om jag är med nån, då svarar jag ett enkelt ja. Då får hon raketer under
fötterna och springer uppför trappen och in i mitt rum. Jag utbrister att vafan gör hon?! Då svarar hon igen
men du är ju inte med nån, tönt. Jag vet inte, vad är höjden av äckel/bitchig/otacksamhet? Det har jag undrat
väldigt länge, jag har också undrat när hon blev sådär, eller har hon bara vart så. Hon måste ha tappats
som liten, nu kommer det fram. Jag sitter kvar lite på mitt rum för att hon inte ska snoka. Då går hon ner
igen till mamma, efter ett litet tag går jag ner till toan och hänger in handuken jag hade i håret efter jag
hade duschat , som jag satt här med. Då ropar nattis: Du kan ju inte duscha nu! Jag hänger bara in handuken
 och går. Med tanke på att jag hade en halvtimme på mig att duscha, så hade jag hunnit. Till skillnad från henne
för hon måste väl stå i MINST 2 timmar för att få bort det översta lagret smuts. Nu offrade jag ett helt "inlägg"
på henne, allt jag vill är att hon ska vara normal. Men det krävs väl ca 5 mirakel till. -.-
______________________________________________________________________________________________________________
Isabellas blogg på datan : 23 Juni 17.59


Staden


Thju, kom nyss hem från västerås, vi handlade mest saker till jessicas p&l , och mitt rookiecamp.
Det va ju lagom najs. Måste bara skriva att när vi va inne på ica maxi och stog i kö, så såg jag
en sån snygg kille, att jag inte har ord att beskriva. Han kanske var typ 1.85 typ mörkt brunt hår,
som var lite halvlångt, men fixat. Robin kuru ögon, som man drunknar i och  Svarta stuprör,
converse. Nån vit band t-shirt, och en cardigan! Det enda jag ville var att  ta upp mobilen och
ta ett kort! Efter ett tag så vaknade jag upp ur drömmen, då någon körde på mig med en kundvagn -.-
Aja, sen så betalade vi och åkte hem, väl hemma så var det nån äcklig typ apa som var här :S,
men jag tog upp alla mina saker på mitt rum och allt, då säger den jag att jag måste hjälpa till
och packa upp, så jag går ner. Och vet ni vad? Då har'en lagt allting bara på bänken, och säger att
den har packat upp. Så jag lägger in allting där det ska vara och säger så mamma nu är det klart.
Haha! Någon jag verkligen inte gillar heter Natalie Apan Lindqvist. Hon borde inte ens få heta
Lindqvist, jag skämms ju. Fyfan, jag blir äcklad. Puss från isabella den internetlöse flickan.
_____________________________________________________________________________________________________________
Isabellas blogg på datan : 24 Juni 13.00


Mårrnmårrn'!


Thju, vaknade vid kanske halv 12 typ, då gick jag ner och satte mig framför datan, skönt.
Tänkte att jag skulle ha ätit frukost innan jag satte mig, men så blev det ju inte, på vägen
ner för trappen så gick jag förbi en plopp-burk. Så jag tog med mig den till datan, och så åt
jag upp HELA den :$ Haha! Sen så gick jag och tog lite makaroner och en festis, det fick bli
min frukost, och nu ska jag sova lite till tror jag mamma kommer ju hem kl 2. Då ska jag inte
ta det lugnt längre. Om ni vill veta varför jag bara fördvann från msnkl 12 igår, så va det därför
min mamma kom in och skrev att jag inte skulle sitta, hahahaha! aja, ska kila, ciaao!
___________________________________________________________________________________________________________
Isabellas blogg på datan  : 24 Juni 14.12


Skor


Men hey! Snart så kommer Jenny och hennes mamma och hämtar mig, vi ska typ nånstan
för jenny skulle köpa nya skor till rookiecamp, och eftersom hon har en sån snäll vän som
mig så tackar jag ja, när hon ringer och frågar om jag vill följa med som sällskap. Kanske
ska höra med min egen mamma sen om jag får sova där inatt, vi får se. Kanske inte kan
eftersom vi ska in till stan imrn, men skönt att då slipper jag åka ensam från ramnäs (y)
Men nu har min käre mor förstått att det är dyrt för mig att åka in till stan - 90kr tur&retur
så nu har hon inskaffat ett tågkort till mig, härligt. Så då kan jag åka lite hit och dit. Men
mitt bekymmer just nu är vad jag ska ha på mig idag, kan ju inte ha lodiskläder när vi ska
till stan, haha! Men eftersom det är det enda jag har, för allt som jag ska ha med till rookiec.
är nytvättat, men det får bli min blåa stora t-shirt med gult tryck från hm, och ett par leggins.
Det får duga, ingen ska ju se mig, ett plus igår var att jag fick sveriges snygging på msn, som
inte Jenny tyckte?! Jag kan inte fatta hur hon ba: kanske lite söt. Men ja, smaken är som baken.
____________________________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0