Hello sun

solen lyser himlen är blå, va det är skönt att leva då, högt
i topp når allas humör........
Ja just det, det är sol ute!
Ätligen når den fram till oss, jag har ju nästan inte sett den
på hela sommarlovet. Men nu ätligen är den här! Så nu
ska jag snart ut och sola lite, joina nattis. Jag och jessica
åt frukost åså nyss, rummet ska bli helt klart idag. Alla möbler
och allt är inne men det är bara ett skåp som ska ut. Ska
kanske in och kolla på nån matta idag, nån som vet om koskinns-
mattor är fina? Sen ska jag nog köpa lampor ochså, det ska
vara i rosa. Men nu ska jag städa lite och packa in alla saker.
Har lite kvar ute i hallen, men jag sov i mitt eget rum idag, aja
ska kila, puss bella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0