hello saker

hey bloggie.
Vaknade av att någon(mamma) klampade in på rummet imorse vid kl
halv 10, och skulle kolla om ett brunt överkast passade in. Och för mig
var det bara att slänga i sig några macor för att sedan hoppa in i bilen,
och åka mot västerås. Väl där så hittade jag lite saker till rummet: en
matta, en rosa bordslampa, och en typ beige(som man inte lägger märke
till) och en jätte fin som man hänger upp på vägen som det ser ut som typ
hav, med en fyr. Kommer bild. Och sedan en spegel. Men när vi kom hem
och öppnade alla paket så såg vi att vi hade fått fel spegel. Vi hade köpt
en med ek- ram, men fick en med en silver-ram. Förra gången JYSK gjorde
fel, så var det med mitt nya skåp, att vi bara fick hem ett paket av två. Dom är
inge bra på JYSK inte. Så köp inte särifrån säger jag bara. Så kopplade in
allt och bara myste. Nu syns det att man kan bo i rummet iallafall. Och nu
måste jag skriva att jag känner lukten av kyckling, Idag fick jag bestämma
maten. Så då blev det currysås, ris. Och självklart kyckling! Så nu ska jag
springa in till köket och kolla, eller nåt. Snipp snapp snoken. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0