Hello neard

Hejsansvejsan, nu äre nästan färdigt i rummet, alla möbler är på plats
och så, ska bara ta ut det siste skåpet. Det kommer nog bli bra, lägger
ut bilder om det sen, just nu är jag allmänt trött och funderar på om jag ska
ta en nattmacka och sätta mig vid en film, mamma och pappa var ju lite
snälla och köpte 2 mr. bean filmer idag, härligt. Ska fortsätta med det
sista i rummet imorgon, sen ska jag bara ta det lugnt. Dom som vill hitta
på något får väl ringa hem till mig. För jag är ingen datanörd längre, och
mobilen hänger inte med i mitt snabba tempo. Så den  blir ofta hemma.
Aja, ska börja bli aktiv på bloggen nu, har jag skrivit det? Hoppas ni kommer
gilla det. För er som såg så fixade jag lite med designen idag, den förra
var ju helt förskräcklig! Haha. Nu ären lite bättre kanske? Skriv gärna idér
om ni har några. Nu vill jag även få upp min läsar-statestik, eller kan man
skriva så? Vill iallafall att mer ska läsa min blogg, just nu har jag allt för
några läsare, knappt värt att man skriver ju. Aja, tack för ikväll, och ha det bra
Pussar isabella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0