Hello grandfather.

Hej bloggen. Sitter här i godan ro med Jessica i köket, lite frukost
har precis ramlat ner i magen min. Gick och la mig ganska sent igår,
det blev väl vid ett tror jag, som för mig är sent. Haha. Att somna till
bert-fjärt är väl alla flickors dröm? Men att vakna halv 4 och vara tvungen
att stänga av dvd/tv, är inte så trevligt. Men jag somnade om lätt som en
fjäder. Vaknade vid 9 som vanligt, men ligger alltid kvar till 10 ungefär.
Idag så kom iallafall Jessica in då, och undrade om jag hade ätit frukost.
Och såklart hade jag inte gjort det, så det var bara att gå ner med mig.
Där satt vi och bara åt, när mackorna nästan var nere, så kommer nattis
hem, och förstör våran stämmning. Men så kan det vara, man väljer inte
sina syskon. (även om jag gärna skulle vilja) Dagen till ära, så ska hela
våran underbara familj åka till morfar och äta buffé, Så klart så ville inte
en endaste kotte med, men alla ska med endå. Man måste ju träffa han
och hans tant. Att äta buffé där känns ju inte så lockande, ännu mindre
lockande är det att vi ska åka vid 3, när buffén börjar 7. Nu måste jag
skynda mig att skriva lite, Jessica ska göra något på datan. Eller något.
Ska klippa lugg idag också, jag vetinte om jag passar i det riktigt. Mitt
uppklippta har blivit långt så jag kan inte göra så, men det får vi väl se
hur det blir. Jag har inga batterier på kameran, så det är därför inte bilerna
från rummer har kommit. Dom kommer någongång under veckan tror jag.
En liten händelse jag bara måste skriva, eller händelse och händelse.
Igår så skulle jag leta efter mitt tågkort i skåpet. Så jag tänkte om jag skulle
börja uppifrån och ner, eller nerifrån och upp. Men jag tänkte att det skulle
vara lättast att börja uppifrån. Vet ni i vilkenm hylla jag hittade det? Jo,
såklart så var det i den nedersta, haha. Men nu ska jag duscha och fixa allt.
Hoppas ni får en bra dag, puss bella <3



För dig var jag en i världen,
men du var världen för mig.

Kommentarer
Postat av: Miaa

Tack så himla mycket, din blogg är oxå jätte fin.



Ha en ffin dag! Kram

2008-07-18 @ 11:51:05
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0