tandläkarskräck

tjenamors! Blev väckt utav pappa kl halv 5 för att säga hejdå :(.
Sedan så somnade jag om och klockan ringde kl 6, som vanligt
när jag är trött så stänger jag bara av larmet utan vidare. Och då
är det tur att jag har en annan klocka som ringer, fast den ringde klockan
7, men endå. Jag vaknade gick upp. Och det blev en vanlig dag i skolan.
Köpte en kladdkakebit för att trösta lite att jag faktiskt skulle till
tandläksaren idag. skulle åkt hem med halv 4bussen, men jag skulle
åka hem med kvart i ett bussen, så det blev en kort dag för mig. Skönt.
Missade idrotten och det var ju lite synd. Men man kan inte alltid få
som man vill! Åkte iallafall till tandläkaren som gick bra, inga hål eller något.
Pkte in till stan med mamma för att handla lite, sen blev det mat när
vi kom hem. Imorgon så kommer min jacka som jag beställt (kommer kort)
och den 10;onde kommer nog mina skor (kommer kort) imorgon ska
även jessica köpa en sjal åt mig, och nu ser jag på klockan att jag ska
in och duscha sen film/sova! pusshejs! <3
h
"jag är där nu igen, och jag ser hur en stjärna tänds."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0