hello

Hejsanhejsan, skriver lite i väntan på att kaffet ska koka klart, så jag
har någonting att doppa mackan i. Som ni ser så ska jag äta lite frukost.
Mamma&Jessica åkte någonstans, och Nattis tältar någonstans. Så
jag har det lugnt och skönt och att sitta lite vid datan. Igår så gjorde jag
ingenting speciellt, satt mest och kollade lite på film. Såg filmen "Kallt Byte"
Men efter kanske 40minuter utav filmen så var jag tvungen att stänga av
ljudet annars var det omöjligt för mig att kolla klart. haha. Fegis jag var.
Men det var faktiskt jätte läskig! Sedan så kollade jag på borat, som inte
alls är något bra, det enda soliga är ju att han säger "US and A" haha.
Sen så kollade jag på "de magiska skorna", Kan inte låta bli att älska den!
Haha, men så jag somnade väl ganska tidigt, det är skönt att somna
när man hör hur det regnar ute, men när jag vaknade så hade regnet
tydligen dragit till någon annan plats. Idag händer väl ingenting så speciellt,
ska visa nattis mappen med låtarna till hennes mp3 om dom blir bra.
Sen ska jag väl ut och springa, tror inte att jag hinner det imorgon eftersom
att jag ska till stan med michaela då :), men nu är kaffet klart. Hoppas att
ni har det bra, kramar från mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0