hello igen

hejsanhejsan, sitter vid datan i köket med några ballerinakakor brevid.
Har nyss städat lite i skåpet, hittade ganska mycket tvål, shampoo och
spna där saker. Fyllde en hel hylla. Men nu ska jag se till att inte köpa
något nytt bara andvända. Och så ska jag nog sluta dricka cola i veckorna.
Det får vi se hur det går. Har inte ätit godis på ett tag nu, men det känner
jag endåså inte av. Men det blir värre när skolan börjar (om kanske 2 veckor)!
Då går man ju till ica nästan varje dag. Men ska inte göra det, man slösar
så enormt mycket pengar då. Längtar tills imorgon i stan, då jag tror jag
ska köpa ett par jeans, det var längesen. Går kanske med jeans en gång
om året. Men då får jag se till att bryta den vanan. Ska bara köpa ett par
vanliga tajta jeansblåa. Det ska bli trevligt. Har inte så mycket pengar men
jag hoppas att dom som jag har kommer att räcka till allt jag vill/ska köpa,
när jag räknade ut sist så var det 40kr kvar :O, aja, får väl spara i kanske
3månader innan jag åker in igen då. Får väl bara följa med som sällskap
annars =). Ska prata med mamma hur det blir med att jag skulle börja få
hela mitt barnbidrag, alltså 1000kr. Aja. Nej, nog om det. Jag har inte hittat
på någonting alls idag. Det enda jag kan tänka på är ju att vi börjar skolan
snart, får ju ångest! Jag har inte gjort ett endaste skit nästan på hela tiden.
Men man kan väl säga att jag har vilat upp mig då? Aja. Så får det bli, och
jag ska nog börja gå och lägga mig lite tidigare också så jag kommer in i
det. Det är skönt nu, att det är inte så många som skriver till mig på mobilen.
Skrev för ett tag sedan när jag skulle sluta på bilddagboken, att jag inte har
den med mig. Som solklart var en ren lögn. Min mobil har jag alltid med mig!
Haha, där var jag ju lite klurig, men nu ska jag kila. Ha det bra, pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0