hello home

hejsan, nu har jag kommit hem från mormor, det var väldigt lugnt
och skönt att vara där, eller ja. Jag och jessica kom ju igår. Och igår
så va en pappa och hans barn, eller unge som hette martin som
skulle börja tvåan. Jag hade aldrig sett eller träffat människan, men
endåså så äre första han gör är att han ska sitta i mitt knä, och eftersom
pappan sitter och kollar så vågade jag inte säga nej. Men jag tyckte inte
om det, men ja han satt där, och helt plötsligt så ba börjar han typ krama
mig :S. Hans pappa ba: han har inte träffat sin syster på ett tag. Jag ba:ehe, nehe.
USCH säger jag bara! Han skulle faktiskt börja tvåan. Börjar man inte
bli stor då eller något? Aja, skitsamma. Sen så skulle va bada, då klängde
han och flängde, men mormor var så smart att hon ropade på mig så gick
jag ut till henne för där bottnade inte han, så där fick han inte vara! haha!
Senare på kvällen så satt vi i mormors&folkes vagn, då satt jag brevid Jessica
som satt längst ut, då kommer han helt plötsligt och hoppar upp i hennes
knä, och eftersom jag fick panik att om han skulle hoppa vidare till mitt så
la jag armbågarna på bordet och lutade mig över, haha. Nu kunde han inte
komma till mig. När dom åkte blev det lugnt och skönt. Somnade kanske
vid kvart över 10? jag vet inte, haha. Och vaknade vid 8. När vi skulle sätta oss
och äta frulle så kommer pål med Ella&Leo, dom hade blivit stora, Leo är
väl ungefär 3år, och Ella typ 2. Så söta. Så vi lekte med dom och allt. När sedan
han martin och hans pappa kom så sket vi fullständigt i han. Han är ju knäpp?
Aja, och så när mormor höll på och tjoa med Ella i vattnet så säger hon att hon vill
att "kotte" ska göra det. Vad glad jag blev :) haha. Så då höll jag på med henne,
medans jessica och leo tjoa. Ja, det har vart ganska bra och sköna dagar.
Hoppas att ni också har haft det bra. Lägger in bilder på sötungarna sen. <3
Lägg märke till att jag inte har skrivit såhär mycket på ganska länge. haha.

              dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0