hello everything

hejsanhejsan, har inte skrivit på ett tag nu. Eller har jag? Jag orkar inte kolla.
Nu har jag en rosa sängkappa, rosa överkast, och några rosa kuddar på sängen.
Alla är säremot i olicka nyanser. Mamma hittade ett ljusrosa överkast i kläkammar'n
som hon ska sy till min soffa så länge. ska köpa en ny sen, min är varken snygg
bekväm eller något, det enda den är bra för är att slänga kläder på. haha. Var
inne på nån möbel-affär på hälla, där vid el-giganten och det. Där hittade jag en
apsnygg cerise fotölj som kallas "ägget" ni vet den formen, den var ganska stor
och mycket mysig, skulle gärna velat haft den! Tror mamma tänkte tanken att
den kan vi kanske köpa åt mig, men när vi båda kollade på prislappen så gick vi
ut från affären, 44 tusen! För en forölj, vem betalar det?! Fast visst, den var verkligen
gudomligt snygg, men endå. Så fotölj köper jag sen. Köpte också ett draperi till
dörren, vet inte riktigt varför. Tycker bara att det är fint på något sett är fint. Först
så köpte jag ett ljuslila eftersom det inte fanns rosa, men idag så bytte vi till ett
mörkrött eftersom att det är den färgen i sömmarna på överkastet, lila finns ingenstas.
Och så har vi vart hos mormor, mysigt det. Fikade lite åså. Tog med mig mitt nya
paraply idag också när vi åkte.  Haha. Hämtade även Jessica idag, inte så trevligt :)
Haha, jodå. Försöker få tag i michaela också. Så om du läser det här, skika ett sms
till mig nu.
Vill åka in till stan, och jag tycker det är trevligast med michaela. så man
kan skämma ut sig lite, haha nejdå. Men ska köpa ett par leggins som ser ut som
jeans, ångrar så mycket att jag inte köpte det när vi var inne, nu kommer det väl
inte finnas. Haha, men nu ska jag vara social på msn och överallt, så ha det bra
alla ni! pussar från bella :)<3

Ganska mycket jag skrev idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0