Onsdag - sovmorgååååååååån

Halloj,

Idag så hadde vi sovmorgon tills efter lunch,
men jag orkar inte åka till skolan med 11 bussen och åka hem med 2bussen,
för att gå på enbart 40minuter tyska.

Vaknade och gick upp vid 20 i 12,
och gick in på datan så klart :|
det måste jag sluta med, jag är västa datanörden,
alltid inne på msn :$

haha, men iaf gick väl och åt frukost,
sett så kom nattis hem ;o
jag visste inte att hon slutar tidigt varje dag.
Menmen, sen började hon bortförklara sig,
och hoppades väl på att jag skulle gå på det x|

Haha, menmen , vet väl inte alls vad jag ska hitta på idag,
det är fy kallt här hemma,
sen snöar det ju oxså , :)
och idag tror jag att det är jag som ska laga mat, (:
haha, nu skrev jag ganska myket såg jag, - happyyy :D

Kanske drygt för er att läsa ? 
Ni som tycker det kan ju gå och läsa nån annans blogg (a)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0