hejdå

nu tror jag att jag ska ta och gå och sova
ingen förtsår ju endåså vad jag skriver
så vad är det för nån idé att sitta kvar inne?
ingen, precis ingen orsak att vara kvar.
missade att skriva att pappa drog idag,
nu får man sitta och längta till typ den 6juni.
Nej, nu skiter jag i det här. och imorrn så
ska jag till stan med majken, så kommer
nog inte att skriva . Utv.samtal på tisda
kommer att bara gå skit, åkte hem med
2bussen hela veckan fast vi hade 2
sena dagar, har inte vart så bra på det
där med idrotten, på so provet så fick
jag väl 2/50 ? och eftersom att det bara
går bajs överallt, ja exakt överallt. Så
kommer jag dra tidigare imorrn för att
hinna med tåget. Säger förlåt till jessica
för formen nu.  "You don't even know"


Kommentarer
Postat av: Jenny:)

hejsan kotte, jag läser så gärna dina inlägg så fortsätt lägga ut ;)

och det är du som är en fis tihi(A)
tobbe sitter här bredvid och hälsar ;D

2008-04-28 @ 11:04:36
URL: http://jenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0