Fredag & Lördag - bäst & sämst

Halloj,

Glömde skriva igår,
menmen, då var jag till virsbo och lekte med
Julia, Majken, Frida, Jenny, Nadja, Cissi.
Det va verkligen det roligaste på länge,
Vi käka pizza och va feta,
och när vi satt där vid bordet så började jag och majken garva,
sen fortsatte jag tills tårarna bara rann.
Haha, ojoj.
Menmen, tack för att ni lyser upp mina dagar <3

Sen bärde det av hem,
då när jag hade suttit mig i en utav vagnarna som var tom.
(bara jag och 2 andra som passagerare på hela tåget)
haha, då kommer det en utav killarna som också åkte och bara:
biljetten tack,
jag bara: ehm, vaaah?
haha, det va lite skojj, sen pratade jag med majken, jenny, nadja i mobilen tills jag kom hem (:
Då fick jag reda på att jag skulle vara inne idag,
för jag hade inte haft städat på rummet -.- haha,
så kan det ,
menmen, så det blir en tråkdag idag.
Sämst helt enkelt,

Jag vet att designen är jätteful just nu,
ska försöka fixxa lite (:

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0