jag har sett solen med inte mina för gammla ögon.

Idag fick vi sluta tidigt på praoen så jag hann med 2 bussen, det var som ganska vanligt. Jag har somnat nästan klockan åtta varje kväll då jag är heltoch hållet slutkörd. Lekislärare är nog inte min grej. Nu har min hals vart konstig i mer än en månad, jag har ont i min fot och ingen kondition. Ett glad sak är att jag otroligt nog inte har haft jeans på hela veckan, ni som kanske brukar läsa min blogg vet att jag älskar det! Men denna vecka har jag tagit mig själv kragen verkligen.

När jag anlände till mitt och familjens hus så far jag in och åt sen var jag lika snabb ut igen och tog lite bilder. Jag som inte har någon så jätte bra kamera fick kanske inte sådanna jätte bra, men dom duger tycker jag. Alltså kvalitén. Nu sitter jag här med cola, allstå inge bra och i tankarna far bara tankar om att det faktiskt är sista innebandyträningen idag, men jag måste hålla igång endå. Det ska inte bli så roligt att sluta innebandyn nu, men vi gick från serien med en vinst, Jag gjorde ett mål och dansa tacodansen. Det var lycklig stund det. Men den börjar efter sommarn igen, det är bara att hålla igång tills dess. Iallafall till maj då zonträningarna börjar. I maj fyller även jag år och ska ta moppekort. Mamma ska ringa imorgon så jag kommer få ta det direkt jag fyller sen, skönt. Moppebilen here i come alltså! haha. Imorgon kommer jag nog inte skriva för jag ska hem till tobias och sova där, och på lördag har vi vart tillsammans i 3 underbara månader! peaceout

f
km

Kommentarer
Postat av: natalie

Hörru din snygging.

2009-03-26 @ 18:26:27
URL: http://natalieeolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0