In move, In school

hallå hallå, sitter just nu i virsboskolans datasal och löjlar mig. Eller ja löjlar och löjlar det vet jag inte riktigt. Tänkte att det kanske kan vara liet kul att skriva lite. Vi har presic haft musik och vi spelade keyboard, det gick väl sådär. Jag och taktkänsla passar ju inte riktigt ihop som alla vet. Idag så kommer jag stanna hemma hos johanna och bara mysa, sen ska vi ner på samlingen för hon ska ju vara med på matchen. Jag tänkte hejja på riktigt mycket, eller ja. Hoppas väl alltid på vinst. Efter så kanske jag bloggar lite eller så. Vi får se. Jag kanske inte orkar. Jag är helt slut fast klockan inte ens är 11. Och jag slutar runt halv 4 idag, kan ingen bara komma med ett luftskepp och ta mig härifrån? Men på lunchen får jag iaf träffa min tobias. Så ska vi fixa färdigt med praoen som ska vara inne idag. Det bli nog dagis eller 6-årsgruppen för mig och johanna. Haha, lappen ska ju vara inne idag så vi måste fixa. Hoppas det löser sig. Vi ses! peaceout

Jag kanske ska ta och svälja klumpen
och gå vidare, även om det är det omöjliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0