i en match mot livet förlorar jag

mina dagar har spenderats med älskling då vi har firat 3 månader. Eller firat och firat. Vi har sovit sedan i fredags. I fredags umgicks jag även med johanna lite, så det är drför jag har haft dlig uppdatering. Jag har inte orkar suttit mig still en stund och skriva, men jag ska som många gånger försöka bli bättre på det. Men det kommer jag väl antagligen inte bli. Idag har man ställt fram klockan en timme tll sommartid. WIHO, sommarn närmar sig med stora steg! Idag har vi även match mot tanterna, det sista vi gör med innebandylaget. Det känns lite sorligt, men vi träffas ju endå. Man träffar ju folk i skolan och allt så. På tal om skola, imorgon börjar den. Men jag har mycket att ta igen då jag bara har gått en vecka på riktigt i skolan på jätte länge. Jag har vart sjuk till och från. Men jag har försökt att jobbat hemma och så. Nu ska jag sluta. peaceout

gg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0