Tidlöshet

klockan är strax två och jag sitter kvar framför dataskärmen, för andra natten i rad. Det här är ingen bra sak att göra. en nyss så satt jag och kikade på wild child som jag har hört ska vara så bra. Men då det enbart medverkar en snygg kille, resten är skit och filmen suger så vet jag inte. Kändes som man hade sett den förut faktiskt. Idag så har jag vart ute och stekt till kanske klockan sex då tobielobie kom hit och hälsade på, vi spelade och åt glass. Sen blev det film och poppkårn som jag inte har en jäkla aning om hur man stavar det. Men jag var tvungen att ta adjö på han för han skulle jobba imrn. Men vi kommer ju träffas mer. Jenny har också slått en pling, hon ville att jag skulle med och campa över midsommar som jag dock var tvungen att tacka nej till.

Jag kan även säga att jag tar mitt liv snart. Min ängel,bästis,liv,räddare,barn,älskling ja allt har dött.
Min pärla har dött. Alla knappar är av, mellanslag (*) & meny (play/paus) knapparna funkar inte alls.Och man kan inte prata mer än 5 min för då hör man inte den andre. Men det har jag kunnat levt med. Men idag fick den ett eget liv och började gå in på meny, skicka sms. Ringa. UTAN ATT JAG ENS KLICKADE. Så nu måste vi skicka tillbaka den och hoppas att allt går på garantin för jag har inte vart ovårdsam med den. Den är bara väl andvänd. Hoppas den blir lagad eller jag får en ny. Därför kan jag också skriva och fråga vilka ni är eller så. Har 0 nummer och eftersom min pärla levde sitt eget liv kunde jag ju inte skriva av kontakterna. Ni får väl skriva ett hej och skriva vem det är eller så. Det löser sig. Är lite sorgsen över att den fick sådannt tuppguck. Hoppas det fixar sig.

Ja, nu är klockan mer än två. Jag ska nog kolla på mean girls nu! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0